Webáruház rendelés összeszedő és csomagoló
A leendő munkatársunk munkája 2 feladatkört foglal magába:
1. feladatkör: Rendelések összeszedése és csomagolása
A fő feladat a beérkezett rendelések összeszedése és csomagolása. A rendelés beérkezése után egy kiszedési lista alapján szedhetőek össze a termékek, amelyen a tételek polchely alapján sorba vannak rendezve, hogy optimális utat járhass be a csomagolás előtt. A számlázás a rendelés alapján automatikusan történik. A tételeket vonalkódolvasóval ellenőrizheted. A betanítás mellé leírásokat is biztosítunk.
2. feladatkör: Raktárközi anyagmozgatás
A telephelyünk 3 raktárból áll. Mivel folyamatosan bővül a kínálatunk egyre kevesebb töltőárut tudunk a központi raktárban tartani, ahol a csomagolás zajlik, ezáltal egyre többet kell az emeleti és a külső raktárba menni áruért. Kiemelkedő szezonokba kifejezetten sok terméket kell átszállítani. Igazából ez csak pár 10 métert jelent, illetve az emeletre is teherlifttel mehetsz, de télen annyira nem kényelmes. Jó erőnlét szükséges, sokszor 10-25kg-os kartonokat kell emelgetni.
Miért jó velünk dolgozni?
- Az eszközök nem gátolhatják a hatékonyságod. Ha egy számítógép például nem elég jó, javítjuk vagy megy a levesbe, jön helyette új.
- Minden visszatérő munkafolyamathoz leírást készítünk, amit bármikor elővehetünk, ha elakadtunk.
- Ha egy folyamat nem elég jó, akkor megpróbáljuk kijavítani.
- Az ebédszüneted akkor tartod meg amikor akarod és a napi 8 óra munka napi 8 óra cégnél töltött időt jelent, nem pedig 8 óra + ebédidőt.
- Ha magánügyeid kell intézned, akkor rugalmasak vagyunk. Soha nem fordult még elő, hogy nem engedtünk el valakit, ha időre volt szüksége a saját ügyeire.
- Nem fogunk megdorgálni, ha hibázol. Megbeszéljük, hogyan lehet elkerülni és ha úgy látjuk ezt máskor is és más is elszúrhatja, akkor kijavítjuk a folyamatot.
- Csapattársként tekintünk egymásra.
- Minden héten leülünk közösen és megbeszéljük a hét történéseit, terveit, felvetjük az ötleteinket.
Kis csapatról van szó, heti 5 alkalommal együtt töltünk 8 órát. Fontos, hogy ezt az időt jó hangulatban és társaságban töltsük el, mindenki érdekében. Célunk, hogy mindenkinek legyen jó. Munkánkkal hozzá akarunk járulni a vásárlóink és munkatársaink jobb életminőségéhez.
Sajátmárkás és sok esetben saját tervezésű dekorációs termékeket, virágkötészeti kellékeket forgalmazunk. Termékeink többsége ázsiai országokban készül, itthon is gyártunk, valamint EU-s országokból is vannak beszerzéseink. Virág, ajándék kereskedőknek, dekorációra igényes vásárlóknak nyújtunk termékeket. A víziónk, hogy minden virág és ajándék kereskedőnél legyen Valex Decor termék. Hatékony termékcsomagolásokat tervezünk a professzionális komissiózáshoz.
Mit várunk el tőled?
- Ne félj a számítógép használatától (mi betanítjuk a saját rendszerünk használatát neked és folyamatleírásokat is biztosítunk)
- Legyél precíz, törekedj arra, hogy az adott feladatot a lehető legjobb minőségben végezd el.
- Szeresd a rendet és igényes legyél.
- Bírd a változást. Folyamatos fejlődésben vagyunk. Keressük és kutatjuk, hogyan tudunk még jobbak és hatékonyabbak lenni. Tőled is elvárjuk, hogy ha úgy érzed valamivel jobbá lehetne tenni valamilyen területet akkor szólj és dolgozzunk rajta.
- Bírd a nyomást. Időnként előfordulhat, hogy rengeteg rendelés szakad ránk, amit még aznap teljesíteni is kell, közben a futár már ott toporog az ajtóba, hogy haladhasson tovább.
- A jelentkezésedkor küld el nekünk a „Lekvár” titkos jelszót, hogy tudjuk szántál időt ennek az elolvasására
- Önállóan tudd végezni a munkád, próbáljuk kerülni a mikromenedzselést.
- Rendelkezz B kategóriás jogosítvánnyal.
Milyen munkatársat nem akarunk?
- Negatív, pesszimista munkatársra nincs szükségünk.
- Ha gyakran kerülsz emberekkel konfliktusba, akkor valószínűleg nem itt van a helyed.
- Ha nem hosszútávra tervezel, csak ideiglenes lehetőséget keresel, akkor szintén nem itt van a helyed.
- Ha nem akarod vagy tudod aktívan, munkával eltölteni a munkaidőd, akkor nem fogunk tudni együtt dolgozni.
- Ha szétszórt ember vagy az hamar meg fog látszódni a munkád minőségén is, így nem leszel alkalmas a munkára.
Itt megnézheted kikkel dolgoznál együtt: https://rolunk.valex.hu/
Ha az alábbiakkal esetleg rendelkezel, annak külön örülünk:
- Targoncás jogosítvány
- Jó szövegíró képesség
- Nyelvtudás (angol, német, román, stb…)
Fizetés
Próbaidőt követően az alapbéred mellé bónusz társul. A bónuszt a teljesítményed alapján kapod egy előre meghatározott pontrendszerben. A fizetésed mindig időben megkapod, soha nem késtünk korábban sem vele. A bejárási költségedet fedezzük egy buszbérlet áráig (ha kocsival jársz akkor is).
Munkaidő/helyszín
A munkaidő 8:30-tól 16:30-ig tart. Túlórázni csak önkéntesen lehet, ha szeretnél, hogy harmóniában élhesd a mindennapjaidat.
Munkahely: 4029 Debrecen, Attila tér 3. (Térképen a Valex Decor Kft.-t kell beírni)
Parkolni mindig lehet egyszerűen.
Mi fog történni a jelentkezési űrlap kitöltése után?
- Ha alkalmasnak találunk akkor először egy online meetinget egyeztetünk
- Ha ez is jól sikerült és szimpatikusak vagyunk egymásnak, akkor megbeszélünk egy személyes találkozót
JELENTKEZÉSI ŰRLAP